İSTANBULDAN KAÇIŞ - MELEN KAMPI - HAMİLELİKTE KAMP

By 01:45 , , , , , , , ,

1 Mayıs Pazartesi gününe denk gelince 3 günlük tatil için birkaç gün önceden arayışa başladım.Hamileliğimim 32. Haftasını da doldurduğum için gidelim mi yoksa evde mi kalalım konularında kararsızdım.İnternette dolaşırken Melen Rafting’in sayfasına rastladım.Hem doğa hem de aktivite olduğu için güzel olabileceğini düşünüp rezervasyon için aradım.Bungolav evlerde yer kalmadığını ama istersek çadır kurabileceğimizi belirttiler.Ben de bir cesaret tamam dedim ve eşime haber verdim.İstanbul’dan uzaklaşmaya çok ihtiyacım olduğunu ve bu tatili istediğimi ısrarla belirtince ona da konfor için gerekli malzemeleri almak kaldı.

Cuma sabahı Decatlon’dan  aile çadırımızı, çift kişilik yatağımızı,yatak şişirme pompamızı ve matlerimizi aldı.Ben de evdeki eski battaniye,yorgan ve yer örtüsü gibi şeyleri ayarladım.Cumartesi öğlen bizi nasıl bir maceranın beklediğini bilmeden düştük yollara.

Yolda mola vere vere akşam saat 20.00 de Melen Rafting ‘e vardık.Bizi karşıladılar ve çadırımızı kurmamızda yardımcı oldular.Bizim dışımızda toplamda 5 çadır daha vardı ve çoğunlukla aileler kalıyordu.Kuş, kurbağa ve çekirge sesleri arasında çok güzel uyuduk.

Sabah 9.30 gibi kahvaltıya kalktık. Kahvaltı mütevazi bir açık büfeydi. Âmâ lezzetli ve doyurucuydu.

Saat 10.30 gibi eşim 13 km lik rafting  parkuru  için sahada yerini aldı.

O gittikten sonra sandalyemi çayın kenarında gölge olan olan bir yere çekip yanımda getirdiğim kitabımı okumaya başladım.Arada da telde karşıdan karşıya geçenleri izleyip, heveslenip durdum.

Eşim yaklaşık 3 saat  sonra geldi.Raftingden oldukça keyif almıştı.

Öğle yemeği vakti geldiği için tekrar restoran kısmına geçtik ve mütevazi ama lezzetli olan bir öğle yemeği yedik.Yemeğimizin üstüne tatlı olarak köyde yaşayan bayanların evlerinde hazırlayıp getirdikleri tatlılardan aldık.(tatlıların dilimi 1,5 ile 4 arasında değişiyordu ve çok lezzetliydi.

Yemekten sonra ben kitabımı okumak, eşim de balık tutmak için çayın kenarındaki yerimizi aldık.

Kaldığımız yerden ve çalışan insanların işletmecilik anlayışından çok memnundum ve  buranın reklamını yapmak için sosyal medya hesabımda da bol bol paylaştım.Paylaşımlarımı gören ve Düzce’ye akraba ziyaretine gelen yakın arkadaşlarımız da bizi ziyaret etmek istedi. Yemeği illa mekandan almak zorunda değildik ve istersek kendi yemeğimizi de ortada bulunan herkesin kullanımına açık barbeküde pişirebiliyorduk. Biz de bu barbeküye güvenip arkadaşlarımızı akşam yemeğine davet ettik.

3 çocuk dahil 7 kişi geldiler.Çocuklar tesisin parkında, hamaklarında ve bizim çadırda oynadılar.Gelirlerken yanlarında elektrikli mangal getirdikleri için masamızı hemen çadırın önüne kurduk. Bir de sıcak ve ışık olması için ateş yaktık. Çocuklara doğa çok güzel geldi.Topraklar, dallar derken bizi hiç rahatsız etmeden vakit geçirdiler.Biz de mangalımızın başında hem yedik hem de muhabbet ettik.Hayat enerjisi yüksek olan insanlarla birarada olunca daha güzel ve eğlenceli.

Gece onları 23:30 gibi uğurlayınca çadırımıza geçip uyuduk ve sabah yağmur sesiyle uyandık.Çok yoğun olmamakla baya bir yağmur yağdı ama çadırımıza hiç su girmedi.

Sabah kahvaltımızı yapıp duşumumuzu aldıktan sonra İstanbul’a dönüş yoluna koyulduk.

Sonuç olarak bu tatil hem bana hem de bebişe çok iyi geldi.Sürekli tekmeledi durdu.Sanırsam doğayı çok sevdi.
Evet bir parça konforumdan ödün verdim ama kendimi çok daha güçlü hissettim.
Sürekli hareket halinde olmak evde yatmaktan çok daha iyi bence.
Mekanda sürekli temizleniyordu.Duş yerlerinin, tuvaletlerinin hijyeni oldukça iyiydi.
Yemekler lezzetli ve doyurucuydu.
Bungalov evde kalmak 200 tl idi ama biz çadırda kaldığımız için yalnızca yiyip içtiklerimizi, bir de eşimin rafting ücretini ödedik.
Kendimizi evimizde gibi hissettik hatta rahatlıkla misafir bile ağırladık.

Şehirden kaçış için çok güzel bir mekan.Kesinlikle gidin hatta oranın işletmecisi Hüseyin Bey’e kampçı hamile kızın size çok selamı var deyin.

Kamp Malzemelerimiz
Cadır
Tüp
Tava
Piknik Sepetimiz (Tabak, catal, bıcak, tuz,baharatlar,tencere,tava,cay,bardak,kahve,cezve,kesme bıcagı,buzdolabı,yag,sabun,detrjan ve cöp poseti...)
mat
şişme yatak
pompa
battaniye,yorgan
fenerler (kamp feneri, ısıldak ve 2 adet el fenerimiz var)