ISTANBUL'DAN HAFTA SONU KAÇIŞI - ÇAMLIKOY TABIAT PARKI

By 06:12

2015 yılının Eylül ayında eşimle ilk kampımızı yapmıştık.O zamanlar hiç kamp malzememiz yoktu, grupla kamp yapan bir facebook grubuna dahil olmuştuk, çadırımızı ve tulumlarımızı onlardan kiralamıştık.İlk kamp rotamız Çamlıköy Tabiat Parkı’ydı.İlk kampımızda çok güzel anılar biriktirmiştik ve kampçılığı çok sevmiştik.Bu hafta sonu İstanbul’dan kaçış rotamız tekrar Çamlıköy Tabiat Parkı olsun dedik.Cuma akşamından önlü arkalı iki aile yola çıktık.Yol evden yaklaşık 2,5 saat sürdü.Kamp alanına geldiğimizde çadırımızı tesisin sonuna dogru kurduk ve dogayla başbaşa olduğumuz çok güzel bir sohbet masası kurduk.

Aral’ın huyudur hergün 6.30 da kalkar tabi onunla beraber ben de kalkmak zorunda kalıyorum.Çadırdan çıktığımızda etrafımızdaki çadır sayısının arttığını farkettim ama yine de çok göze batacak gibi değildi.Ama ilerleyen saatlerde piknikçilerin de gelmesiyle mangal dumanı kokularına maruz kalmaya başladık ve kendimizi kumsala attık.Deniz çok sıcak ve sıgdı.Tam da aral içindi.oglum özgürce bir suya bir kuma koştu.Tek sıkıntısı suyun kumsala yakın yerinde olan ufak ısıran deniz böcekleriydi.

Akşama dogru güneşin de batmasıyla kamp yerimize geçtik ve içerinin  daha da kalabalıklaştığını gördük.Her yer insan kaynıyordu.Suriyeliler bile ögrenmişler burayı, 34 plaka araçlarıyla gelmişlerdi.Dibimize de 3 araba geln bir aile kamp kurmuştu.İnsan profili yerlerdeydi resmen.Bağırış çağırış, tuvaletlerdeki pislik, etraftaki çöpler…herşey korku filmi gibi olmaya başlamıştı bizim için.Akşam yemeğimizi yedikten sonra masamızda yine sohbetimizi yaptık.her ne olursa olsun dogada olmak çok güzeldi bizim için.Pazar sabahı da ortalık iyice kalabalıklaşmadan resmen oradan kaçtık.